21.12.11

Anda Seorang Yang Pemalas?


Hye , Buadd apa too ?
Rasanya , tetiba je tercetus idea nak update citer setelah sekian lama x de idea nak update.
Citer saya kali ni plak bertajuk :-

M.A.L.A.S

Ha , amende tu? 
"Mak.  Andam. Lena. Atas. Selimut. ?"

Salah lhaa~ Jawapan yang betol adalah :
(Jenk-Jenk-Jenk)
-
-
-
-

Logik x ayat nie? haha.
Pemalas ni memang sifat manusia , kebanyakan manusia x leh lari dari sifat pemalas.
Kadang2 bila kita rasa susah , rasa x reti , mesti kita akan cari macam-macam alasan
untuk x buat sesuatu benda yg kita fikirkan. Hurm cam ne nak buangkan sifat
Pemalas ni dalam diri kita yea?? Ada cadangan..
(Berikan komen)

Doa hindari sifat pemalas :-
    "Wahai Tuhanku , aku berlindung dengan Engkau daripada sifat lemah dan malas , takut dan bakhil dan aku berlindung dengan Engkau daripada azab kubur dan aku berlindung dengan Engkau daripada kesusahan masa hidup dan masa mati."


P/s : Sanggup beratur panjang kerana malas nak naik tangga. -_-
(Jangan lah sampai cam ni pak cik mak cik oii)
-Sekian Terima Kasih-

2 comments:

Papa PUSS said...

Salam

mmg FAIL terus gambar tu..
Punya pemalas kan..

JiahHazirah said...

Yup , hahaha..