23.12.11

Back T0o SchO0l..


ASSALAMUALAIKUM ,

Wat ape Uh? Sihat ke? Harap-harap korang sihat lah.. Kan tak lama lagi nak sekolah..
Kepada yang sihat tu jangan lhaa plak main panas , karang daripada sihat jadi sakit..
Sekolah lagi baper minggu je kan.. Bape hari je ponn.. Haii, taon depan saya nak UPSR!!
Tolong doakan saya dapat 5A. Kepada orang yang mendoakan saya, saya harap dia 
berjaya dunia akhirat.. Amin~

Barang sekolah sumernya dhaa beli.. Ad segelintir je barang yg belum saya beli lagi.
Kena beli cepat-cepat nie.. Ye la,kan barang semakin lama semakin sikit..
Yg belom saya beli lagi ialah ______(bla,bla,bla)

Korang ,baca bwh ni japp , :-----
-Semasa cuti panjang : bosan giler duduk rumah,baik pergi sekolah dpt jumpa kwn.
-Semasa sekolah : Alahaii , bila nak cuti sekolah ni. Malasnya nak gi sekolah.........

Hahaha.. FAKTA dan kebenaran seorang murid sekolah.

Ok lhaa, Entry bosan ni akan Diakhiri sebentar lagi.. 
Bukan sebentar lagi , tapi sekarang..
Jap,jap.. Sekarang..

P/s :  Cikgu yg sedg mengajar...

No comments: