28.1.13

Selamat Tinggal Blog Ku ~


Hye Hye :) 
Selamat Tinggal ? :o
Haa ? Apakah ? Mengapakah ?
Haruskah ? Bgaimanakah ?
*Dahh start dah dgn soalan bertubi-tubi . Hahaha

* Gambar ini Dicuri daripada Incik Google .

Back to the title ? Whyyy ?
Sebab...................................
Nanti Hazirah dah jarang menghadap lappy/pc
coz nanti nak gi asrama dah . Hurrmm :/
Maknanya nanti dah jaranglah on9 and berblogging .
Ber-blogging itu sudah menjadi 1 daripada amalan harian 
Hazirah , nanti akan berubah la . Berubah kepada 
Membaca buku . Yew , maybe itulah bakal amalan harian Hazirah .
Tapikan .. Tapikan , nanti Hazirah akan on9 jugk .
Just JARANG je . Huhuhu . Btw ,
Selamat tinggal tak bermakna selamat tinggal buat
selama-lamanya K ;)

Btw , baru-baru ni , Hazirah ada dapat tawaran utuk masuk ke
sekolah berasrama raja perempuan . Waah ~ Raja perempuan ?
maknanya no lelaki lah ? Hurrmm :/ HishHish .
Tpy x pe , demi masa depan kan . 
Nah bukti :--
|
|
|
v

*Eja nama aku salah -.- Nazirah ? sapa tuh wehh ? Lewls.

Hope sekolah ini menjadi point ke dua sebagai langkah-langkah
Hazirah menuju ke cita-cita Hazirah :)
Doakan Hazirah agar boleh tidur nyenyak kay :)
Bukn tidur nyenyak sahaja malah boleh bangun awal .
Hihihihi . 

Okeylah . Hazirah taip memanjang ni membuang masa je .
Bukannya ada yang nak baca pon kan ? Hehehe .
Bye~  Assalamualaikum~  Idios~

P/S : Teringin nak ada Domain T.T HukHuk

4 comments:

jaakechik said...

selamat belajar yer. dahulukan mana yg penting. ada masa free bru aktif balik ok...

Niqi said...

TAHNIAH YER DIK :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

babai.. n tahniah

Mymy Mushie said...

http://mymymushie.blogspot.com/2013/02/dugaan-dari-ilahi-boi-amri.html