28.12.11

Trip Cameron Highland,`


<<Ok , sambungan drpd entry yg ni :- CLICK SINI

Saya kan dah janji dah nak buat entry pasal Trip saya ke Cameron Highland
tu.. Ala, yg balik hari tu.. x ingat??

Sorry lhaa , lambat tulis.. Ye lhaa SIbuk sikitt.!

Selasa : gi mandi kat lumut..
So , Rabu malam pukul 11:40 ni lhaa yg boleh tulis..

Ni ha meihh, ada sikit gambar buruk sikit 
saya nak kongsikan :

                                           
                                             Gambar buruk.. Ni lhaa bantal Strawberry
                                                   ayah saya beli kat sana.. mahal gak..


Hhmm , gambar burukk , 
Strawberry Fluffy Bun.. Meihh sini.. Kasi beli.. ^-^


Mari pilih kakak-kakak , abang-abang..
Hahaha , 2 singgit.. 


Lokasi : Di sebuah pasaraya di Cameron Highland..


My lita Sista.. Sebok ngan ballon dia tu.


Snap from atas.. Cer teka mana kereta saya..
Klu : No klu... >-<


Hahaha, Umar Rifqi Si bayi comell..


Untitled *No caption given.. ^_^


Just nak tunjuk Pemandangan tuhh je.. Ala , Kabus tuhh..

ALKISAHH , ~Tamat sudeyh.. 
Sebenarnya banyak lagi gambar.. 
Tapi x larat nak upload... K lah.. Bye~`



P/s : Cuaca kat sana sejuk gilerr..


No comments: