4.5.12

my birthday and mother's day giveaway



http://ezzathepolkadots.blogspot.com/2012/05/my-birthday-and-mothers-day-giveaway.html


Tadi , saya tengok-2 items reading list..
Tgok ada orang buat GA untuk Mother's Day..
Memandangkan saya x de duit nak bagi hadiah untuk
ibu saya.. So , saya joinlah GA ni.. Mana taukan rezeki saya..
Saya menang ke..Boleh saya bagi hadiah tu kat 
ibu saya..

Ucapakan kepada ibu saya  : Selamat Hari Ibu.. Terima kasih
 ibu kerana menjaga saya hingga ke hari ini..
 Terima kasih
akan kesusah payahan ibu  dalam berkorban
 demi saya untuk menjadi seorang manusia..
 Terima kasih ibu Akan pengorbanan itu..
Hanya Allah yang dapat membalas jasa ibu...
 Semoga ibu kuat dan tabah dalam menghadapi pelbagai dugaan..
 SELAMAT HARI IBU!

Saya nak kasi pantun sikit boleh tak ?

Tanam ubi tanam tebu ,
Tanam pula di tepi paya ,
Terima kasih kepada ibu ,
Menjaga kita hingga berjaya.

Satu lagi ;)

Pergi ke kedai membeli paku ,
Membeli paku di Kedai Pak tin ,
Yunitri Susiyanti nama ibuku ,
Orangnya tegas , baik lagi prihatin .

P/S : My lovely Mother..

SeKiAn tEriMa KaSiH!!



1 comment:

fara lulu ^^ said...

jemput join ! :) hadiah owesome :>
>>http://faralalalala.blogspot.com/2012/07/quraistory-1st-giveaway.html