10.11.11

KOREA with GIRLS GENERATION~~~



Inilah Girls Generation kumpulan yang paling saya minati di dalam banyak-banyak kumpulan korea. Dan gambar dibawah ini pula ialah ahli kumpulan girls generataion yang paling saya minati  iaitu Jessica.
                                                                


                                            
                                     Ini lah Jessica... Untuk lebih kenali dia lihatlah maklumat yang tidak senerapa sangat dibawah tentang Jessica..


1) Nama panjang dia ialah Hwang Mi Young/ Tiffany Hwang. 
2)  Maksud nama dia ialah Daun bunga yang cantik. 
3)  Tarikh lahir dia ialah 1 Ogos 1989.
4) Berat badan dia 50 kg.
5) Tinggi dia pula 162 cm.
6) Hobi dia biasalah,menyanyi..


                     Itu sahajalah nampaknya maklumat yang boleh saya bagi tentangnya. Mana saya dapat semua maklumat ni?? Adalah.. Hiihihihi.~Saya bukan reka ye..




                       -THANKS  FOR  READING  THIS ENTRY  YAW! Tinggalkan komen anda sekali.-                               

No comments: