28.11.11

☆Fb Game 'Pet Society'

                Eeerrgghh , Salam.. Ok , hari nie , pada pukul 11;00 saya akan bercerita di Blog Tentang Facebook Game iaitu Pet Society.. Korang tak minat main game eaa ? Eehh , jgn bla dulu , baca entry nie dulu ... 


       Korang ada fb x ? Mesti ada kan .. K, dekat Fb korang search lah game Pet Society.. Pastu Main lah . Best.. Saya dah lama main game nie .. Kalau masuk tahun nie ,dah 3 tahun saya main game nie. Apa yang ada pada game ni , macam-macam.. Antaranya ialah :
   Tengok gambr di bawah...
                               |
                               |
                               |
                               |
                               |
                               |
                               |
                               |

Ini lah Pet Saya .. Nama dia Lavarinas.



Tu pet saya ngan Mayor , Dato' Bandar.





                                Itu pulak pet saya ngan pet Cik Iera Syeera..


Ha , usha sikit Dua gambar kat atas tu. Gambar bilik tidur ngan bilik mainan pet saya..


Ha , Tu Pet saya tu tgh Gali. Harap-harap lah dapat jumpa barang.. 


                            Ha , tengok tu.. Macam2 kedai ada untuk anda pergi beli barang...


Boleh pergi pancing juga , tengok tu saya dapat Ikan.. >_<

#Ok , that's all , berminat ? jangan lupa main game nie..


-TQ 4 READING THIS ENTRY YAW!-

No comments: